עלייה לתורה בכותל  אירוע לכל המשפחה

הפירוש של בר מצווה בירושלים הוא מסיבה מיוחדת במינה שנמשכת יום שלם עם חתן השמחה ואורחיו, בני משפחות וחבריו, וכל היקרים לו שמלווים אותו ביום החשוב בחייו שהוא שלו בלבד. טקס העלייה לתורה בכותל המערבי הוא שיא השיאים של היום המרגש הזה שכולו שרשרת של אירועים משמחים. היום מתחיל בשעה מוקדמת, כשאתם מובאים באוטובוסים מפוארים ומלווים על ידי מארגן מטעמנו שמנהל את כל האירוע ומלווה אתכם כל הזמן, קשוב לבקשות שלכם ומנווט את הדרך עד סוף היום. הבחירה בבר מצווה בירושלים מובנת, ובכך אתם מצטרפים לאין ספור יהודים שמנציחים בדרך זו את הקשר שלהם לעם היהודי, מורשתו והמסורת היפה שלו להביא נערים לבגרות בעיר הקודש, עיר הנצח של עם ישראל.

3

יום של חוויות

לאחר ארוחת בוקר בחיק הטבע בפארק קנדה, נמשיך במסלול היום הזה שיכלול, מלבד הטקס בכותל המערבי, כל מה שתרצו לחוות בירושלים ובדרך אליה. האטרקציות המיוחדות של העיר משתרעות בשטחה ומסביב לה. אם חשוב לכם לטייל בעיר העתיקה, לבקר ברחובות המשוחזרים לאחר שנחשפו בחפירות העיר העתיקה, או בחפירות הכותל, או במנהרת הכותל המיוחדת, אתם מוזמנים להוסיף טיול מיוחד זה לחוויות. אם תרצו חוויה למי שמיטיב פחות ללכת, נוכל לצפות בעיר בתצפית מרהיבה ויפה לפני שנמשיך.

4

טקס מרגש בכותל

כל הדרך לכותל תלווה אתכם תהלוכת שופרים שתפתח את שערי השמיים לפניכם, עד תגיעו למקום הקדוש ביותר, החשוב ביותר לעם היהודי. היום המשמעותי הזה יתנהל הטקס על ידי פייטן, בדיוק כמו שהתנהל כל הדורות לפנינו. לאחר הטיול בעיר או התצפית על העיר כולה מטיילת ארמון הנציב נמשיך לאחת ממסעדות השף המעולות של ירושלים, לארוחה נהדרת שתפנק אתכם במטעמים ביום המקסים הזה. לאורך כל היום תשמעו סיפורים ופרטים היסטוריים חשובים על ירושלים שיתבלו לכם את היום המיוחד הזה, ותוסיף לכם ערך מיוחד ליום שגם ככה יירשם בזיכרונכם לשנים רבות. בר מצווה בכותל, עלייה לתורה במקום המיוחד הזה כשבנכם עטוף באהבה ונכנס לחייו כבוגר טעון בכל המשמעויות ההיסטוריות האלה שנוספות לזהותו, זוהי הדרך היפה ביותר לחגוג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *