כך תבחרו חברה להובלות דירה לאחר החתונה

זוג שמחליט לעבור למגורים משותפים אחרי החתונה צריך לדעת איך לבחור חברת הובלות שתשרת את הצרכים שלו בצורה הטובה ביותר. החל מהמחיר, דרך עמידה בלוח זמנים ועד פוליסת הביטוח – הנה המדריך המלא

חתונה היא אירוע מרגש שנערך לאחר חודשים ארוכים של הכנות. הבעיה היא שרובנו מצליחים לתכנן רק עד רגע שבירת הכוס ומקסימום עד ירח הדבש, בעוד בפועל יש חיים שלמים של זוגיות גם הרבה אחרי שהצ'ק האחרון מופקד בבנק.

אחת הסוגיות שמטרידות בני זוג לפני מעבר לדירה משותפת היא ההובלה. החתונה דורשת כאמור המון אנרגיות, ולא תמיד אנחנו מבינים מה צפוי לפני במעבר עצמו.

הובלות דירה

זו הסיבה בגללה כדאי להשקיע בחברה להובלות דירה ויש כמה טיפים שאפילו יכולים לעזור:

א. השוואת מחירים – אל תתפתו לבזבז את כל הכסף שהרווחתם בחתונה על המעבר. נסו לחסוך בהוצאות וחשבו לטווח ארוך. תוכלו לעשות זאת למשל על ידי השוואת מחירים בין שירותי הובלות. בדקו מה המחיר המקובל בענף, כמה יעלה לכם לבצע הובלה עם ובלי מנוף ועל מה אתם נדרשים לשלם בנפרד. השוואת מחירים גם תסייע באיתור חברת הובלות מקצועית ואמינה שלא תנצל אתכם.

ב. עמידה בלוח זמנים – אתם לא רוצים להתחיל את החיים המשותפים שלכם בעיכוב. אחרי כל הזמן ששאבה ממכם החתונה, הגיע העת לקצר תהליכים ולהתמקד בדברים החשובים. את זה תעשו במהלך מעבר הדירה עם בחירת חברת הובלות שמציבה את לוח הזמנים בראש סדר העדיפויות. קבלו התחייבות מהחברה להגיע בזמן ואל תתביישו להתעקש על תאריכים ושעות שמתאימים לכם.

ג. פוליסת ביטוח – סביר להניח שהרכוש המשותף שלכם שווה הרבה יותר מכל מה שהיה לכם עד היום. כדי להגן עליו מפני נזקים ותאונות, תצטרכו לבחור חברה להובלות דירה שמקפידה על פוליסת ביטוח. הפוליסה צריכה להעניק לכם פיצוי אם המשאית חלילה תעבור תאונה, אם חלק מהציוד יילך לאיבוד או אם מכשירי החשמל יישברו. לגיטימי לחלוטין לבקש מחברת הובלות להראות את הביטוח שלה ורק לאחר מכן להחליט האם להזמין ממנה את השירות.

למה כדאי לקבל המלצות על שירותי הובלות דירה?

נצלו כמה שיותר המלצות של חברים, קרובים ובני משפחה. ניסיון של אנשים אחרים הוא דרך מצוינת למנוע טעויות. בדקו מי מהמכרים שלכם הזמין לאחרונה שירותי הובלות דירה ולא תתחרטו. נצלו את ההמלצה כדי ליצור קשר עם הנציגים של אותה חברת הובלות ותאמו מולם פגישת היכרות. לאורך הפגישה תוכלו לקבל הצעת מחיר מסודרת ולבקש גם ארגזים, קרטונים וציוד לאריזה מסודרת.

קחו בחשבון שהמעבר לדירה המשותפת ידרוש מכם לא מעט זמן ומשאבים. התאזרו בסבלנות וזכרו שזהו חלק בלתי נפרד מהחיים החדשים שלכם. השקיעו בבחירת חברת הובלות ולא תצטערו.

באדיבות חברת הובלות דירה והפצה אלבז הובלות והפצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *