כך תתאימו מעלית לאולם אירועים

כיצד לתכנן אולם אירועים

תכנון אולם אירועים איננו משימה פשוטה כלל וכלל. בעת תכנון אולם אירועים יש להתחשב במיקומו העתידי ואמצעי התחבורה המובילים אליו. יש לבחור בבניין המסוגל להכיל כמות חוגגים גדולה, או לתכנן בניה של בניין זה. יש לחשוב על כמות התקציב הקיימת, ועל מספר הקומות אשר ישכרו לצורך אולם האירועים. בתום פתרון בעיות אלו, יש לבחור את עיצוב האולם, האפשרויות אותן הוא מציע לחוגגים, וגם המדרגות והמעליות הממוקמות בו לרווחת הנוכחים. במאמר הבא נפרט כיצד להתאים מעלית לאולם אירועים.

מעליות

מעליות

כך תתאימו מעלית לאולם אירועים

  • מראה: בחרו במעליות אשר משתלבות מבחינה אסתטית עם החלל בו הן ממוקמות, ומתכתבות עמו מבחינת עיצובן. בחרו בדלתות מעלית העשויות מחומר ההולם את המבנה, דוגמת מתכת, עץ או ברזל. החליטו האם דלתות המעלית יהיו חלקות, מעוטרות או מגולפות. התקינו מראות בתוך חלל המעלית ועצבו אותו בצורה בוהקת ומרשימה, בגווני לבן או זהב בהיר.
  • גודל ותפוסה: וודאו כי המעלית שאתם מעוניינים להתקין מתאימה לכמות האנשים והעגלות שעליה להכיל. חשבו כמה אנשים יהיו נוכחים באירועים המבוצעים באולם האירועים, והאם יתנהלו מספר אירועים במקביל. זכרו כי משתמשים באולם אירועים לא רק מבקרים חוגגים רבים, אלא גם אנשים המובילים סחורות – דוגמת מזון וקישוטים – לאירוע. התאימו את גודל המעליות לכמות האנשים המרבית שתוכל להיכנס אליהן בכל רגע נתון.
  • כמות מעליות: אנו ממליצים על התקנה של מספר מעליות, אשר יפעלו במקביל. ניתן להתקין מספר מעליות נוסעים ומעלית משא אחת, אשר תשמש לשינוע סחורות. במידה וזהו אולם אירועים פופולארי עד מאוד, ניתן אף להתקין בו מספר מעליות משא. הדבר ימנע היווצרות עומסי תנועה ועיכובים בהגעה לקומה בה מתקיים האירוע, ויאפשר מעבר של עובדים ונושאים סחורות מקומות הכניסה לכלל קומות הבניין ללא פגיעה ברווחת החוגגים.
  • עמידות: בחרו במעליות איתנות המסוגלות להכיל את כמות הנוכחים או המזון הראויה לאירוע. הקפידו כי מעליות המשא יהיו עמידות אף יותר ממעליות המבקרים, וכי כולן יהיו חדשות ובאיכות הגבוהה ביותר. אין דבר מסוכן יותר ממעליות שאינן עמידות ואינן מתוחזקות כראוי.

בחרו במעלית העונה לצרכים שלכם

בעת בחירת מעליות לאולם אירועים, יש להתייחס למראה שלהן, כמותן, עמידותן, גודלן ותפוסתן. אל תתפשרו על אחד מן האלמנטים האלו, והתאימו לאולם האירועים העתידי שלכם את המעלית האידיאלית עבורו. במידה ואתם שוכרים בניין אשר לא מותקנות בו מעליות, אנו ממליצים על שיפוץ והתקנת מעליות נוסעים וסחורה בו. מעליות הינן הכרחיות בכל מבנה אירועים, משום שהן מעידות על טיב האולם ותורמות לרווחת הנוכחים בו. זכרו כי אולם אירועים מציע חוויה חד פעמית הן למארגני האירוע והן לנוכחים בו. עליכם לדאוג כי חוויה זו תבוצע על צדה הטוב ביותר, ותאפשר הנאה של כל הצדדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *