בחירת קייטרינג לחתונה במרכז

התארסתם ? מזל טוב לכם ! עכשיו הגיע הזמן לדאוג לארגון והפקת החתונה ולהתחיל לבחור את הספקים המתאימים, שיעשו את החתונה שלכם מושלמת וכמו שתמיד חלמתם!

אחת הבחירות המשמעותיות ביותר היא כמובן בחירת הספק שיספק את שירותי הקייטרינג לחתונה שלכם. הייתם בלא מעט חתונות וטעמתם את האוכל ותמיד שאפתם ורציתם שאצלכם האוכל יהיה הרבה יותר איכותי וטעים ובעיקר מגוון ועשיר. אז איך בוחרים קייטרינג לחתונה,  במיוחד אם היא מתקיימת באזור המרכז?

להלן מספר טיפים לבחירת הקייטרינג המושלם:

מקום. כמובן שאם החתונה מתקיימת באזור המרכז, מומלץ לבחור בספק קייטרינג חלבי במרכז. רצוי לפני סגירת המחיר עימו, לבקש טעימות של האוכל. בדרך כלל, למרבית הספקים לא צריכה להיות בעיה בנושא והם יזמנו אתכם לערב טעימות אצלם או באירוע בו הם מספקים את האוכל.

קייטרינג של שף פרטי. אם תסכימו לשלם קצת יותר מרמת המחירים הממוצעת, תוכלו לקבל קייטרינג עם מנות גורמה של שף. מנות אלו גם יהיו מחומרי גלם איכותיים ויוכנו על ידי השף בעצמו.
יתרה מזאת, כאן תהיה לכם אופציה לבנות את התפריט בהתאמה אישית עם השף.

מחיר. יש לבדוק הצעות מחיר ממספר ספקים, היות שיש תחרות גדולה בתחום הקייטרינג. טווח המחירים עשוי להשתנות בהתאם לתפריט האוכל שהוצע לכם. התפריטים בדרך כלל יהיו מגוונים ולפי בחירתכם – תפריט קייטרינג חלבי, בשרי, טבעוני, צמחוני ועוד.

המלצות. חשוב מאוד לפני שסוגרים עם הספק, לבדוק עליו המלצות באינטרנט. תוכלו לקרוא על ספקים מומלצים בפורומים של חתונות ואף בקבוצות בפייסבוק. גם אם לא כתוב על הספק שלכם, נסו להעלות שאלה בפורום או בקבוצה בפייסבוק ולשאול על השירות ובעיקר על רמת האוכל והמחיר.

מה כוללים תפריטי הקייטרינג ?

תפריט הקייטרינג שיש בדרך כלל בחתונות הוא בשרי, למרות שבשנים האחרונות, יש גם ביקוש לתפריטים חלביים.

תפריט קייטרינג חלבי יכלול לחמים ומטבלים, סלטים טריים ומגוונים, פסטות לבחירה, לזניות, קישים, מנות דג שונות וקינוחים חלביים.

תפריט קייטרינג בשרי יכלול מנות בשר מגוונות כמו, אסאדו בפרנה, חזה אווז, עופות בתיבול עשיר, תוספות כגון אורז, תפוחי אדמה בתיבול מיוחד, אנטי פסטי ועוד וכמובן גם קינוחים מתאימים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *