בחירת הטבעת המושלמת

אם אתם מחפשים את המתנה המושלמת לאישה, טבעת זהב מעוצבת וייחודית, עם הקדשה אישית חרוטה או עם אבן יקרה, בעלת אלמנטים מהחי או משובצת בזירקונים, היא המתנה המושלמת עבור כל אישה, בכל גיל. בחירת הטבעת המושלמת נעשית קודם כל על פי הסגנון האישי של מי שהיא מיועדת עבורה. האם היא מעדיפה תכשיטים כסף או טבעות זהב, האם היא אוהבת את הטבעות עם האבנים או את אלה בעלות עיצוב מקורי ויוצא דופן, כדאי להתחשב בכך בעת בחירת הטבעת. הטבעות צריכות לשקף הן את הסגנון האישי והן את סגנון ההופעה שכולל כמובן גם את סגנון הלבוש של האישה.

עם הקדשה

טבעות זהב עם הקדשה או עם חריטת שמה של מי שעתידה לקבל אותה, היא מתנה מושלמת. ניתן לבצע את החריטה על הצד החיצוני של הטבעת או על הצד הפנימי, ניתן לרשום משפט או רק את השם. במידה ופונים למי שמעצב בהזמנה אישית טבעות זהב, ניתן לחרוט ברכה ולצרף אלמנט של חמסה. בחירת טבעת כזו תהיה מאוד סמלית ותהפוך את המתנה לאישית מאוד ובעלת משמעות מיוחדת. חריטה באותיות בסגנון מעוצב הוא שדרוג מדהים לכל תכשיט וגם לטבעות הזהב, לכן כדאי להתעניין בעת בחירת הטבעת האם ניתן להזמין חריטה בכתב מחובר או בסגנון עתיק.

במבצע

מחירה של הטבעת הוא אלמנט חשוב לא פחות בעת בחירת הטבעת כמתנה, מכיוון שמחירן של טבעות זהב יכול לנועה בין כמה מאות שקלים ולהגיע למאות אלפים. מה שמשפיע על מחירן של טבעות הזהב הוא המשקל שלהן, מידת היוקרה של המותג שעיצב אותן ורמת הדיוק של העיצוב שלהן. כמו כן, אבנים המשובצות בתוך הטבעת ישפיעו גם על המחיר שלהן ותמיד שווה לבדוק האם ישנם מבצעים על טבעות.

לפי צורת האצבעות ומבנה כף היד

מלבד התאמת הטבעת לסגנון האישי ולהעדפתה של האישה בנוגע לסוג התכשיטים שהיא עונדת, מאוד חשוב גם להתאים את הצורה של הטבעת לצורת האצבעות שלה ולמבנה כף היד. טבעות רחבות למשל מאוד יתאימו לבעלת אצבעות ארוכות וטבעות דקיקות יחמיאו יותר לבעלות אצבעות קצרות ועבות. כל אישה מעדיפה לענוד את הטבעות על אצבעות אחרות ויש טבעות שנראות יותר טוב על אצבעות מסוימות ונוחות פחות על אצבעות אחרות. לפני שבאים לבחור את הטבעת המושלמת, כדאי לשים לב על אילו אצבעות היא בדרך כלל עונדת את הטבעות שלה ובעת רכישת הטבעת לבדוק לאיזו אצבע תתאים הכי טוב הטבעת שאתם עומדים לרכוש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *