תפקידו של יועץ באולמות אירועים

יועץ הבטיחות הוא דמות מהותית ליצירת סביבה בטוחה בכל מרחב מודרני

כשאנחנו מקימים ומתכננים מרחב מודרני כלשהו, בין אם מדובר בבית עסק ובין אם במרחב מגורים כזה או אחר, אנחנו צריכים תמיד להבטיח שיהיה מדובר במרחב הבטיחותי ביותר, בלי נקודות תורפה שמסכנות אותנו או את האנשים שסומכים עלינו לבצע את עבודתנו היטב. מעבר לכך, ההשקעה המהותית בבטיחות לא מתחילה או נגמרת בשלב התכנון והבנייה – אלא מתמשכת לאורך זמן במטרה להבטיח את הסביבה הבטוחה ביותר בלי טעויות. בכל מה שקשור לבטיחות בתהליכי בנייה והקמה, בטיחות בעבודה, בטיחות אש ובטיחות כללית בעסקים – הרי שיועץ בטיחות הוא דמות בעלת חשיבות גבוהה מאוד.

יועץ בטיחות לאולמות אירועים

יועץ בטיחות לאולמות אירועים

על תפקידו של יועץ הבטיחות באולמות אירועים ועל חשיבותו הגדולה

  • יועץ באולמות אירועים – אולמות אירועים איכותיים ומודרניים הם מרחבים שצריכים להכיל, בכל אירוע באשר הוא, כמות גדולה מאוד של אורחים. בין אם מדובר בחתונה, בבר או בת מצווה או בכל אירוע אחר – אולם האירועים צריך להיות מרחב בטוח ביותר בכדי להבטיח שכל האורחים מגיעים, נהנים וחוזרים ללא תקלות בטיחותיות. בכדי להבטיח את הבטיחות הזאת נדרש יועץ בטיחות מקצועי – שיודע לנתח את כל מה שרלוונטי כבר בתהליך הבנייה ולאתר נקודות תורפה, להקפיד על בטיחות אש ועל כל מרכיב מקצועי אחר, וכך למעשה להבטיח את הבטיחות המבוקשת.
  • על חשיבותו הגדולה – יועץ בטיחות איכותי הוא דמות שתפקידה למנוע פגיעה בחיי אדם. כשזה נוגע באולמות אירועים הדבר משמעותי פי כמה וכמה – שכן תקלת בטיחות באולם אירועים יכולה להוביל לטרגדיה. כולנו זוכרים היטב את אולמי ורסאי שקרסו במהלך חתונה – ועבודה מקצועית של יועצי בטיחות שהיו מזהים את ליקוי הבנייה שהוביל לכך, הייתה ככל הנראה יכולה למנוע את האסון הכבד הזה.

בתכנון והקמה של אולם אירועים, אסור בתכלית להשאיר סיכוי לטעויות בטיחות

כשמתכננים, מקימים ומנהלים אולמות אירועים, בטיחות צריכה להיות בראש מעייניהם של האחראים לדבר. אין ספק כי תקלות בטיחות באולמות אירועים הן בעלות פוטנציאל הרסני במיוחד, ולכן יועץ בטיחות הוא דמות מקצועי חשובה ביותר לכל מרחב שכזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *