מפעיל אולם אירועים? אל תשכח להתייעץ עם יועץ בטיחות

יועץ בטיחות טוב עושה את ההבדל בין עסק מצליח לעסק כושל

בעלי עסקים רבים משתמשים בשירותים של יועצים שונים: חלקם יועצים אסטרטגיים המייעצים למינוף היתרונות של העסק להצלחה, חלקם יועצי פרסום המייעצים כיצד "לקלוע בול" לטעמו של הקהל הרחב, אך היועץ החשוב ביותר או יועץ בטיחות. אם אתה בעל עסק, לפי החוק במדינת ישראל אתה אחראי על שלומם של העובדים תחתייך, ועלייך לספק להם את התנאים הבטוחים בסביבת העבודה שלה הם זכאים על- פי חוק. אז מה בדיוק צריך לספק לעובדים? ואיך אתה יכול להבטיח את שלומם של כל העובדים בעסק שלך? ולמה להתייעץ עם יועץ בטיחות?יועץ בטיחות

למה כדאי להתייעץ עם יועץ בנוגע לבטיחות בעסק שלך?

  • מקצועיות היא הכלי להצלחה- כאשר אתה שוכר את שירותיו של יועץ בטיחות, אתה מקבל את שירותיו של מקצוען אמיתי בעל ניסיון רב וידע, גם תיאורטי וגם מעשי, בנושא הביטחות בעסק. אולם אירועים הוא לא שונה מכל עסק אחר, ואם כבר יותר מסוכן: קצב העבודה הגבוהה, המטבח הלוהט והעסוק והלקוחות המתחלפים בקצב גבוהה הופכים את משוואת הסיכונים לבעלת הרבה יותר משתנים. יועץ בבטיחות יאפשר לך לקבל את הכלים הדרושים על מנת להבטיח בטיחות מירבית לך, לעובדייך, ללקוחותיך ולעסק שלך.
  • בטיחות היא מעל הכל- החוקים במדינת ישראל מחמירים מאוד עם אנשים המזלזלים בבטיחות. בצדק או שלא כצדק, האחריות של מפעיל עסק (כמו אולם אירועים למשל) על הבטיחות של עובדיו היא במאת האחוזים. אין מקום לזלזל בנושא, בעיקר כשאתה בעל העסק. בנוסף, גם אם נסתכל על זה מנקודת מבט אנוכית לחלוטין, עובד או לקוח הנפצעים בעסק שלך יורידו את ההצלחה שלך בצורה דרמטית, חדה ומיידית. לא שווה לקחת סיכונים ולהתפשר בנושא הבטיחות.
  • ידע עצום- יועץ בטיחות הוא בעל ידע רב בתחומו. הוא למד זמן רב את הנושא ויכול להעלות בדעתו מספר סיכונים שלא כל אחד יכול לחשוב עליהם, והרוב אכן לא. מספר התאונות בעסקים שלא מקפידים על התייעצויות עם יועץ שכזה הוא גבוה בהרבה. חבל לא לנצל את הידע הרחב של היועץ בתחומו.

כדאי לדעת- לפני שמזמינים את שירותיו המקצועיים של יועץ בטיחות

ישנן מספר חברות בשוק כיום, על כן כדאי לבצע סקר שוק זריז. סקר שוק נותן לך את הכוח להחליט מי מציע לך את ההצעה המשתלמת לך בצורה הטובה ביותר, הן מבחינת השירות, האיכות, המקצועיות, האדיבות וכמובן גם המחיר. מומלץ ליצור קשר עם 4-5 חברות שונות המספקות שירותי ייעוץ שכאלה על מנת לקבל מושג טוב יותר מול מי אנחנו עומדים. בנוסף, התייעצות עם בעלי עסק נוספים בתחום המשתמשים בשירותיו של יועץ בטיחות בשביל לשמוע את דעתם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *