מספר טיפים לניקיון טבעות נישואין

טבעות נישואין אמורות להישאר על האצבע במשך שנים ארוכות ולכן הן גם סובלות מבלאי, שחיקה והצטברות של לכלוך. עם זאת, יש לא מעט פתרונות ניקיון עבור טבעות נישואין וכדאי להכיר אותם. הנה הטיפים המובילים:

א. נוזל כלים – כדאי להתחיל עם שיטה פשוטה שבעזרתה אפשר לנקות סוגים שונים של טבעות ותכשיטי זהב על בסיס נוזל כלים. כל מה שצריך לעשות הוא לטפטף כמה טיפול של נוזל כלים לקערה או ספל עם מים חמימים ולערבב בעדינות. עבור תוצאות טובות מיוחד ניתן להשתמש במי סודה, אך מי ברז רגילים אמורים ברוב המקרים להספיק.

ב. השרייה בתמיסה – בשלב השני משרים את התכשיטים והטבעות במשך כ-15 דקות בתוך התמיסה. המטרה של השרייה היא לגרום לכך שהמים החמים והסבון ייצאו החוצה דרך החריצים ויסירו בדרך את הלכלוך שהצטבר.

ג. שפשוף התכשיטים – בשלב השלישי משפשפים את התכשיטים עם מברשת שיניים. רצוי להקצות מברשת שיניים ייעודית לטובת המשימה ולשפשף היטב את כל החלקים של התכשיט. המברשת גם צריכה להיות רכה כי אחרת הזיפים הקשים יגרדו את פני השטח.

שטיפת תכשיטי נישואין במים זורמים

כמובן שאף ניקיון לא מסתיים לפני ששוטפים את התכשיטים במים זורמים. שטיפה במים מסירה לכלוך שלא נתפס במברשת ומבריקה גם את התכשיטים הישנים. עם זאת, יש להקפיד לסתום את פתח הניקוז של הכיור כדי לא לאבד בטעות את אחד התכשיטים. אפשרות אחרת היא לשטוף אותם בתוך מסננת עם פתחים דקים במיוחד.

ניקיון עם משחת שיניים

מי שמעדיף שיטה אגרסיבית יותר לניקיון של טבעות נישואין יכול לעשות זאת עם משחת שיניים. בתוך המשחה יש חומרים פעילים שמבריקים את התכשיטים ומחזירים להם את המראה הרענן והחד. בשיטה הזו צריך לערבב כמות קטנה של משחת שיניים עם מים, לשפשף את התערובת בעדינות ולסיום לשטוף את התכשיטים כדי להסיר לכלוך מצטבר.

כל כמה זמן מנקים את התכשיטים?

תדירות הניקיון נקבעת לפי מצבם הפיזי. אפשר לנקות את התכשיטים אחת למספר חודשים או לעיתים קרובות יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *