טיפים עבור הדפסת פוסטרים לפני אירוע גדול

הדפסת פוסטרים

הדפסת פוסטרים

הפקה ופרסום של אירוע גדול הוא לא דבר פשוט וסביר להניח שתשתמשו ביותר מדרך פרסום אחת כדי לעשות זאת. אירועים מסוימים (או רוב האירועים היום למעשה) דוגלים גם בפרסום פוסטרים להשתלת האירוע בתודעה של הקהל הרחב. קל ונוח למצוא מקום לתליית הפוסטרים ובמקום בו עוברים אנשים רבים מדובר בשטח פרסום שיעניק לנו הכי הרבה חשיפה ביחס לעלות של הפקת המוצר. באירועים מסוימים כמו הופעות, ימי סטודנט, תערוכות ועוד – מדובר בשיטת הפרסום העיקרית של אותם אירועים.

איך משווקים אירוע גדול?

שיווק אירוע גדול בעידן האינטרנט יכול להיעשות באמצעות האינטרנט: רשתות חברתיות, וואטסאפ, גוגל, פייסבוק, יוטיוב וכו'. כאשר מדברים על אירוע גדול סביר להניח שיש גם תקציב לפרסום האירוע ואולי יהיו ממנו גם הכנסות. משום כך, לא מוותרים על הדפסה ופרסום של פוסטרים. פוסטרים הם כמו פליירים רק גדולים הרבה יותר ותופסים שטח פרסום גדול יותר. הדפסת פוסטרים לא יקרה ביחס לכמות החשיפות שהפוסטר יקבל ותוכלו לפרסם את הפוסטרים בלוחות מודעות ומקומות שונים כדי להגביר את החשיפה לאירוע. בנוסף לכל זה ובהתאם לסוג האירוע ניתן גם לפרסם הודעות במקומונים, להדפיס פליירים לחלוקה בתיבות דואר ואפילו להשקיע כסף רב יותר בפרסום בשלטי חוצות, טלוויזיה וקמפיינים ממומנים באינטרנט. הכול בהתאם כמובן לסוג האירוע, למטרה שלו ולתקציב הפרסום שלו.

היכן נוכל לפרסם פוסטרים לקידום האירוע?

פוסטרים הם טפט נייר גדול בגודל חצי מטר עד מטר בממוצע והם משמשים אותנו בעיקר בלוחות מודעות, קירות שהפכו אותם ללוחות מודעות, פרסום על עצים, פרסום בכנסים ובאירועים שונים ועוד. כאשר פוסטר מפורסם במקום הנכון ומעוצב כראוי הוא יכול למשוך הרבה מאוד תשומת לב וחשיפה. פרסום הפוסטר צריך להיות גם במקום שיש לו קהל יעד פוטנציאלי. לדוגמה בלוחות מודעות של מכללות ואוניברסיטאות בצפון יפורסמו פוסטרים של הופעות של זמרים, מופעי סטנדאפ, ימי סטודנט, אירועי צדקה ועוד. קהל הסטודנטים מאוד מעורב בפעילויות כאלה וכאשר הוא רואה פוסטר כזה על לוח המודעות ייתכן ויעניין אותו לקרוא פרטים נוספים, ליצור קשר או להיכנס לאתר המפורסם בפוסטר לצורך הרשמה ורכישת כרטיסים.

מה חשוב שיהיה בפוסטר?

הפוסטר צריך לבלוט על פני פוסטרים אחרים ו/או פרסומים אחרים שסביר להניח שמופיעים על אותו לוח או בלוחות סמוכים. על כן העיצוב של הפוסטר צריך להיות צבעוני, לבחור צבעים בוהקים. גם אם אתם רוצים 2-3 צבעים השולטים בפוסטר זה בסדר גמור ואפשר שאלה השתלבו אחד עם השני הסגנון לא חייב להיות רטרו ומציק לעיניים. כמו כן כדאי לכלול בפוסטר את שם האמן ואיזה סוג אירוע מדובר. הכיתוב הזה יהיה בגדול כדי למשוך את תשומת הלב של העוברים ושבים. המודעה צריכה לכלול כמה פרטים אודות האירוע, כתובת, דרכים ליצירת קשר ו/או רכישת כרטיסים/הבטחת מקום. ניתן להתייעץ עם בית הדפוס לגבי טיפים נוספים בעיצוב הפוסטר שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *