אין כמו חתונה באולם עם רצפת אפוקסי

 באדיבות ניסטק נ ל 2002 ציפוי אפוקסי לכל מטרה

כולם מעוניינים להתחתן באולם או גן אירועים מקסים כזה או אחר אשר יעניק הרגשה מיוחדת ביום הכלולות. כדי לספק הרגשה זו ללקוחותיהם עושים מאמץ גדול בכל האולמות וגני האירועים בתחומים שונים לרבות האוכל והגשתו, סידור שולחנות ופרחים מרהיב, קישוט המקום, שירות של מלצרים מנוסים ומקצועיים, עזרה בסידורי המוסיקה וצילום האירוע וכדומה. כל בעל אולם יודע כי האיכות שלו נמדדת לפני הכל במראה של המקום ובשירות שיעניק ללקוחותיו – שירות אדיב, מתחשב ויעיל. אבל מה עם הרצפה? חשבתם פעם על אלמנט זה?

הרצפה באולמות אלה היא אולי הדבר אשר נשחק במהירות הגדולה ביותר עקב מאות האורחים אשר נמצאים עליה ערב ערב. רצפה לא יפה, שחוקה או פגומה עלולה להוות מכשול של ממש בהשכרת האולם, ולכן יש להתייחס אליה כמו אל כל יתר המרכיבים.

על מנת לשמור על הרצפה ולהגן עליה משחיקה מהירה, ולשמור על המראה הרענן והחדש שלה יש לצפות אותה בציפוי אפוקסי אשר נותן מענה בדיוק לצרכים אלה.

מהו ציפוי אפוקסי ומה יתרונותיו?

ציפוי אפוקסי הוא למעשה שכבת הגנה המיושמת על הרצפה ומעניקה לה הגנה מפני שחיקה, שריטות ופגיעות שונות. הציפוי מאפשר שימוש מסיבי ברצפה וללא חשש. ציפוי אפוקסי ניתן ליישם על רצפות בטון, אריחים, קרמיקה, בלטות, עץ וכדומה.

היתרונות של ציפוי רצפות באפוקסי הן:

  • אפוקסי הוא ציפוי אנטי סטטי המונע הצטברות לכלוך ואבק על הרצפה
  • אפוקסי הוא ציפוי המעניק איטום מוחלט לרצפה ומונע מרטיבות או לחות לפגוע בה
  • אפוקסי הוא ציפוי עמיד בפני חומצות וחומרי ניקוי חזקים וניצן לנקות אותו בקלות ללא סימני שחיקה כלל
  • אפוקסי הוא ציפוי מרהיב ביופיו וניתן ליישם אותו במבחר גדול של גוונים וצורות

יתרונות אלה מעניקים לרצפה ללא כל צל של ספק את המראה שכל זוג חולם עליו ביום חתונתו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *