איך הופכים את הגינה לגן אירועים?

מי שלא רוצה לבזבז כסף על אירוע באולם יכול להפוך את החצר למקום מזמין ומפנק. הנה כל הדרכים לעשות את זה עם גדרות לגינה

הפקת אירוע בגינה הפרטית יכולה להבטיח הרבה יתרונות. ראשית, הגינה מתאימה גם לאירועים פרטיים כגון חתונה, בר מצווה או ברית מילה וגם לאירועים עסקיים מהסוג של הרמת כוסית או השקת מוצר. הגינה הפרטית מעניקה תחושה שקשה לקבל בתוך גן אירועים או אולם סגור. שנית, אירוע בגינה חוסך בהוצאות ומאפשר פינוי מקום בתקציב עבור הזמנת אטרקציות ופעילויות מיוחדות. השאלה העיקרית היא כיצד הופכים את הגינה לסוג של גן אירועים ולמה כדאי להתחיל עם הנושא של גדרות.

התפקיד של גדרות לגינה הוא לתחום את האיזור, לשפר את רמת הביטחון האישי וליצור אינטימיות עבור בני הבית והדיירים. אף על פי כן, במהלך קיום אירועים יש לגדרות תפקיד נוסף: גדרות מעניקות ערך לגינה ומשנות לחלוטין את האופי שלה. במקום להסתפק בחלל פתוח שאין לו התחלה וסוף מוגדרים, ניתן להציב גדר אלגנטית, דקורטיבית ויפה וכך לרכז את כל היתרונות.

כיצד בוחרים גדרות לגינה? 

מי שרוצה להפוך את הגינה הפרטית לגן אירועים לא יכול להסתפק בגדר שגרתית וסטנדרטית. רצוי להקפיד על הכללים הבאים וכך להבטיח אירוע של פעם בחיים:168778800

א. התאמה למספר האורחים – בדקו מראש כמה אורחים צפויים להגיע אל האירוע שלכם והתקינו את הגדר המתאימה. התחשבו בגיל הממוצע של האורחים ואל תשכחו לשים את הגדר במקום המאפשר נוחות אופטימאלית.

ב. בטיחות מעל הכל – תנו עדיפות לגדר בטיחותית שאינה נפגעת כתוצאה מגשם או רוחות. למרות שסביר להניח כי תעדיפו לקיים את האירוע בגינה במזג אוויר נעים, אל תקחו סיכונים מיותרים.

ג. איכות ואסתטיקה – כדי להפוך את הגינה לגן אירועים מזמין יש להשתמש רק בחומרי בניין וגידור ברמה גבוהה. זכרו כי האיכות של גדרות לגינה נמדדת לא רק במונחים פונקציונאליים, אלא גם על בסיס עקרונות דקורטיביים ואסתטיים. ודאו כי חומרי הגלם המשמשים אתכם לבניית הגדרות עומדים בתנאים אלו ויכולים לספק עבורכם מענה לצרכים.

לוח זמנים לקראת האירוע

הפיכת הגינה לגן אירועים מחייבת התאמה מראש מול אנשי מקצוע ונותני שירות. בשלב הראשון כדאי להחליט על לוח הזמנים תוך תיאום מול האורחים, לוודא הגעה ולהתחיל בהזמנת שירותי קייטרינג, מוזיקה ותאורה. במקביל יש להתחיל לעבוד על גדרות לגינה ולעצב אותה בהתאם לאופי האירוע הצפוי. בשלב השני ניתן לערוך שינויים ושיפוצים בתוך הגינה או בכפוף לבעיות המתעוררות בזמן אמת. בנוסף, זכרו להקצות לפחות אחראי אחד שיכול לכוון את האורחים גם במהלך האירוע.

לסיכום, לא חייבים לבזבז כסף על השכרת אולם וגן אירועים כדי לחגוג יחד עם החברים, הקרובים ובני המשפחה. באמצעות פתרונות גידור מתקדמים ניתן לשדרג את הגינה ולהפוך אותה לפלטפורמה מושלמת עבור אירוע בלתי נשכח. הדבר החשוב הוא לבצע עבודה מקצועית ולא לשכוח את המשמעות הדקורטיבית של הגדר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *