איך בוחרים בידורית?

בחירה נכונה של בידורית ביתית צריכה להתבסס על שיקולים סובייקטיביים ואובייקטיביים. בנוגע לשיקולים סובייקטיביים, הדגש הוא על התאמת מערכת בידור מן הסוג הזה לצרכים השונים של כל לקוח. בשביל להתאים את מערכת הבידור לצרכים הקיימים, מומלץ לחשוב מראש מה עומדים לעשות איתה, כל כמה זמן מפעילים אותה, איפה מתכוונים למקם אותה (בבית או בחצר) ואיזה אביזרים רוצים לחבר אליה.

בקטגוריה של השיקולים האובייקטיביים, הדרך הנכונה לבחור בידורית ביתית היא להתייחס אל הפרמטרים הבאים:

א. עוצמה – כל רמקול בוחרים לפי העוצמה שלו. למזלם של הלקוחות, הדרך לבדוק את העוצמה של הרמקול היא פשוט לקרוא את הנתונים המפורסמים על ידי היצרן ולהשוות בין הדגמים במונחי וואט.

ב. טעינה – אחת המטרות של מערכת בידור ביתית היא להקל על העברה שלה ממקום למקום. בפועל, בשביל לעשות את זה צריך לוודא שהיא נטענת ושזמן העבודה שלה כאשר היא לא מחוברת לחשמל הוא מינימום 4 שעות.

ג. כניסות ויציאות – מערכת בידור איכותית תאפשר לחבר אותה אל מערכות סאונד אחרות. לחילופין, ניתן יהיה להזמין אותה במקורות שמע כמו טלפון נייד או מחשב. מבחינה טכנית, כדאי למשל לבדוק האם בתוך הדגם הנבחר יש כניסת USB, האם היא מסוגלת להתחבר אל תקן בלוטוס והאם יש לה יציאות OUT וכניסות למיקרופון.

מה משפיע על המחיר של המוצר?

הדרך הנכונה לבחור בידורית מכל סוג היא להתאים אותה גם לצרכים – אבל גם למחיר. בשביל לדעת מה המחיר המתאים, כדאי להגדיר מראש את מסגרת התקציב. אחרי שמגדירים את מסגרת התקציב, מתמקדים ב-2-3 דגמים שמומלצים על ידי חברים ובני משפחה ובודקים איזה מהם הכי קרוב למחיר שאותו רוצים להשקיע.

במידה ולא מכירים באופן אישי מישהו שיכול להמליץ על מערכת בידור, אפשר להרחיב את החיפוש בעזרת אינפורמציה מאתרי האינטרנט. בסופו של דבר, העלות של מערכת הבידור תהיה מושפעת מהמוניטין של היצרן וממספר שנות האחריות. אם מתכננים להשתמש במערכת לתקופה ממושכת, עדיף להשקיע עוד כמה שקלים ולרכוש דגם איכותי שגם מוכר בענף ובתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *