מתנות עם תמונה  – מזכרת פשוטה ונהדרת

מתנות עם תמונה או מתנות רקומות עם רקמה אישית הן מתנות עם ערך מוסף. ניתן לבחור מתנות מסוגים שונים עם תמונות עליהן כגון: כוס, מחזיק מפתחות, קלף ברכה, חוברת, ספר ועוד. הטבעת תמונה  מעשירה ומשדרגת את המתנה, טובעת אותה בחותם אישי ייחודי של המעניק אותה ו/או של  המקבל אותה.

 מתנות עם תמונה הן מתנות עם נופך אישי. התמונה הופכת את המתנה למזכרת כפולה. היא מזכירה מי העניק אותה, באיזה אירוע או מעמד. היא מבטאת יחס אישי, רגש, רצון לשמח, לרגש ולהפתיע.

אחת המתנות עם תמונה הרווחות במקומותינו היא המגנטים המיוצרים במהלך אירועים. כבר בתוך האירוע יכולים משתתפיו לגשת ללוח שמוצב במתחם האירוע ולבחור לעצמם תמונה שבה הם מצולמים עם בן/בת הזוג, עם חתן או כלת השמחה.

מתנות עם תמונה

תמונה מהווה ביטוי חזותי מוחשי ומרשים. היא מייתרת את הצורך במלים. האפקט שלה הוא בעצם לכידת האנשים המצולמים בה בעדשת  הצלם.

כאשר אתם מעניקים, לדוגמה, כוס ועליה תמונת מקבל המתנה או תמונה שלכם במחיצתו, הוא ייפגש אתכם מדי בוקר, כאשר ישתה את הקפה הראשון. כך גם אם תעניקו מחזיק מפתחות עם תמונה; מקבל המתנה יראה אתכם בכל פעם כשיפתח את דלת מכוניתו.

העלות הכספית של מתנה עם תמונה אינה גבוה אולם הערך הרגשי שבה הוא ההופך אותה למתנה יקרה ומרגשת. כשהיא ניתנת כמחווה או כתשומת לב, עם קשר לאירוע או בלעדיו, היא נוגעת ללב.

מתנות עם תמונה קונים במתנה לי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *