המדריך המלא עבור זרי כלה

זר כלה נועד על מנת להשלים את המראה המלכותי של כלה ביום החשוב ביותר בחייה. הוא נשזר בצורה צפופה בכלי עם ספוגים לפרחים, כאשר ראשי הפרחים נושקים אחד לשני. את הגבעולים נהוג לקשור בסרט צבעוני על פי העדפת הכלה.

הזר צריך להיות בולט ולהתאים לסגנון השמלה והתסרוקת. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל תפזורת פרחים יכולה לענות על צרכי הכלה, ולכן כדאי לבחור היטב את הזר. מדובר על אביזר בולט המלווה את הכלה כבר משעות הבוקר. הוא נמצא לידה או עליה במהלך צילומי הסטילס, נכנס איתה אל האולם, ונשאר אצלה עד תום טקס החופה. הזר יכול לספק ערך מוסף למראה של הכלה ולהעניק טאצ' ייחודי ויוצא דופן.

שיקולים חשובים בבחירת הזר

הדרך הנכונה לבחור זרי כלה היא לקחת בחשבון את השיקולים הבאים:

1. צבעים – אי אפשר לבחור זר מבלי להגדיר עדיפויות לצבעים מסוימים. הצבעים מושפעים בין היתר מהאופי של הכלה עצמה ומהקונספט הכללי. אירוע מסורתי יחייב בחירה בצבעים סולידיים ובהירים, בעוד בחתונות צהריים אפשר להשתמש בזרי ממתקים או שילוב של פרחים עם יהלומים ותכשיטים.

2. עונה – מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע טרם בחירת זר, וזאת משיקולי עונות. יש פרחים המתאימים רק לעונות מסוימות, לעומת אחרים שגדלים כל השנה. הזר חייב להיות פרחוני, צבעוני וריחני, ורוב הכלות לא יקבלו הזדמנות שנייה לשאת אותו עמן.

3. סמליות – המסורת והמנהגים הם חלק בלתי נפרד מאירוע החתונה. לדוגמא, כלות ביוון נוהגות להחזיק זר עשוי קיסוס בעל עלים רבים, וזאת כדי לסמל אהבה נצחית. ברומא העתיקה הזרים נשזרו מצמחי תבלין, וזאת כדי להגן על הכלה. אצל היהודים נושאות הכלות זר עשוי קיסוס והדס, וזאת כסמל לפוריות ואהבת עולם. בנוסף, אפילו בקבלה מוזכר הזר והטהרה הנלווית אליו. כלה יכולה לבחור את הסמליות המתאימה לה, ולהעדיף זר רלוונטי.

טיפים להתאמת הזר עבור החתונה

המיקום בו נערכת החתונה קריטי לרושם שיוצרים זרי כלה. להלן מספר טיפים אותם ניתן לאמץ עבור כל המקומות הפופולאריים לחתונה בישראל:

–          חתונה בטבע דורשת זר בצבעי צהוב או חום, כמו אסופה של פרחי בר או ענף שיטה

–          חתונה במקום פתוח משתלבת נהדר עם זר של קאלות לבנות

–          חתונה באולם סגור ויוקרתי יכולה להשתדרג עם זר מוארך ועשיר של סחלבים או שושנים

לסיכום, זרי כלה מבטיחים חוויה יוצאת דופן עבור כל האורחים של האירוע. הזר מצליח למשוך את תשומת הלב של הנוכחים, והכלה אוחזת אותו ברגעיה המרגשים ביותר. הזר מתכתב עם השמלה, עם התסרוקת ועם המקום בו מתקיים האירוע. כדאי לבחור את הזר לאחר שמגדירים העדפות אישיות, ובודקים את ההבדלים בצבעים, בעונה ובסמליות המלווה סוגי פרחים שונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *