המדריך המלא לבחירת כספת לחתונה

מזל טוב! סוף סוף קיבלת את הצעת הנישואין שתמיד חיכית לה! כעת, עומדים בפנייך ובפני בעלך לעתיד רשימה ארוכה של מטלות וארגונים כאלה ואחרים עד אשר תוכלו להיקרא זוג נשוי כדת וכדין. אתם צריכים לבחור אולם, לסגור תאריך, להזמין צלם, לשכור תקליטן, לחלק הזמנות, לחפש שמלת כלה וחליפה לחתן והרשימה עוד ארוכה. אחד מן הדברים החשובים אשר עליכם לוודא הוא, האם האולם מספק לכם כספת ליום האירוע או שעליכם לשכור אחת באופן פרטי.

 

למה חשוב להשכיר כספת לחתונה?

כספת לחתונה היא הדרך הבטוחה ביותר לוודא כי הכספים והמתנות, אשר תקבלו מן האורחים ישמרו היטב בפני גניבות. הכספת היא למעשה תיבה חלולה כאשר אחד מן הצדדים שלה משמש כפתח, הדלת שלה עשויה מברזל, ובחלקה העליון ישנו חריץ קטן בגודל החריץ של תיבת הדואר, וזאת על מנת שהאורחים יוכלו לשלשל את המעטפות עם הכסף פנימה. על מנת לפתוח את הכספת, יש להקיש קוד סודי על גבי הקודנית המצויה על הדלת. אמנם כספת יכולה למנוע גניבה של הכסף, אך חשוב מאוד כי תייעדו את אחד מבני המשפחה לשמור, כי לא גונבים לכם את הכספת כולה בעת קבלת הפנים, ומיד לאחר שקבלת הפנים באירוע מסתיימת, יעלים את הכספת למקום נעול ובטוח כמובן.

 

כיצד לבחור חברה אשר מספקת כספות?

אם אתם זקוקים להשכרת כספת לחתונה, חשוב מאוד כי תבחרו בקפידה את החברה ממנה אתם משכירים את הכספת. חשוב מאוד לבחון שני פרמטרים עיקריים:

  • כספת מחומרים איכותיים: חשוב כי החברה תהיה מוכרת, וכי תספק כספות איכותיות אשר עשויות מחומרים טובים ועמידים.
  • אישור משטרתי למנעולנות: חשוב מאוד לבדוק, כי לחברה אישור משטרתי לעסוק בתחום המנעולנות באופן חוקי חלוטין.

 

כדי שתהיו רגועים

בחירת טובה של כספת לחתונה, וייעוד אחד מבני המשפחה לשמור על הכספת לאורך קבלת הפנים, תסייע לכם להירגע וליהנות מערב קסום ומיצוי עד תום של כל ההנאה וההתרגשות מן הרגע הגדול של חייכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *