דברים שכדאי לדעת על תקליטן לחתונה

אין ספק שהמוזיקה והאוכל הם הדברים הכי חשובים בכל חתונה. יחד עם זאת זוגות רבים מגיעים למסקנות לא נכונות עקב נוכחותם בחתונות אחרות. למשל הם ניגשים לתקליטן שניגן בחתונה מסוימת ומבקשים ממנו לנגן בדיוק את אותה המוזיקה בחתונה שלהם. מדוע? כי הם מאוד אהבו אותה. מדוע זאת עלולה להיות טעות גורלית ומה עוד כדאי לדעת על תקליטנים לחתונות –  הכל במדריך הקצר הבא.

התאמה ייחודית לחתונה

חתונה היא לא מסיבת מיינסטרים במועדון תל אביבי. מדובר באירוע שהקהל בו מגוון והוא כולל את כל הגילאים. מה גם שישראל היא מדינה של קיבוץ גלויות, ישנם קהלים שונים שאוהבים ז'אנרים שונים בהתאם לתרבות והמוצא שלהם. לכן הפגישות שמתקיימת עם הדיג'יי לפני החתונה היא כל-כך חשובות. תקליטנים בחתונות לא מגיעים עם סט מוכן מהבית ולא מנגנים את אותה המוזיקה בכל החתונות. הם עושים שיעורי בית. למעשה הם יבקשו מכם לעשות שיעורי בית ולשאול מה החברים, ההורים והאחים שלכם רוצים לשמוע בקבלת פנים ומה הם רוצים לשמוע במסיבה. על התקליטן להרקיד את כולם ולא רק את בני הזוג. הוא יתאים קודם כל את המוזיקה לפי קהל היעד של החתונה ואחר כך לפי מה שקורה באירוע עצמו.

תבואו בראש פתוח

לא אוהבים שירים מסוימים או למעשה שונאים אותם? אל תמהרו להגיע להחלטה סופית. תישארו בראש פתוח. יכול להיות שהתקליטן ימליץ לכן לשלב את אותם השירים בכל זאת ויכול להיות שהוא אפילו יאמר לכם ששירים מסוימים שאתם רוצים – לא ממש יעבדו אלא להפך. לכן חשוב להרכיב ביחד עם התקליטן רשימת שירית שלא מורכבת רק משירים שאתם אוהבים, אלא גם בשירים פרקטיים שיתרמו למסיבה בחתונה שלכם ולא ישאירו את הרחבה ריקה.

התקליטן יכול להיות גם היועץ שלכם

דיג'יי לחתונה הוא לא רק תקליטן. למעשה הוא יכול להיות ייעץ להפקת האירוע מכיוון שהמון דברים מתנהלים במקביל לעבודה שלו. למשל אם התאורן יחליט להדליק את האורות בעולם עם הקינוחים, זה יכול להכשיל את המסיבה ולגרום לאנשים לעזוב מוקדם מהצפוי. כל תקליטן ימליץ לכם שלא תתבצע פעולה זו. כמו כן תקליטן צריך לדעת אם המסיבה כוללת הפסקה או שהיא תתנהל ברצף. האם ישר אחרי החופה מתחילה המסיבה או שישר אחריה מתחיל האוכל. הוא יכול לייעץ לכם מה כדאי מבחינתו לעשות ובהתאם לכך תוכלו לתכנן את האירוע. ישנם עוד המון דברים שהתקליטן יכול לסייע לכם בהם. אל תהססו להיעזר בו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *