דברים שידעתם (אבל שכחתם) על בלונים לחתונה

מהם בלונים? בלונים הם בסך הכל חומר. ברור מאליו, למרות שלא הרבה נותנים על כך את הדעת, שרוב החומרים בבלונים, הוא, למעשה – אוויר, אוויר זהה לאוויר שאנו נושמים. הבלון עשוי חומר פלסטי צבוע ומטרתו להוסיף נפח וצבע למקום בו הוא נמצא. בלונים יודעים להוסיף יופי ונועם למתחם אליו הם מגיעים. בלונים הם יותר מסתם פריט; יתר על כן, הם לא משמשים רק בימי הולדת, שהרי, בעת האחרונה הבלונים הפכו לפריט מרתק בתחום החתונות.

ידעתם שקיים מקצוע חדש הקרוי "אמן בלונים לחתונה"? אינכם טועים; מדובר באדם שמתאפיין בחוש יצירתיות גבוה מהממוצע, שאינו מפחד להתעסק עם בלונים (יחד עם הסיכון שהם עלולים להתפוצץ לעיתים) ולעשות מהם יצירה יפה, חדשנית, מקורית ומעניינת.

אפשר להשתמש בבלונים גם כדי להדפיס עליהם דברים יפים. למעשה, אמן בלונים לחתונה יכול לדאוג לכל האספקטים של בלונים באירוע שלכם; הוא יוכל לדאוג להציב בלונים "רגילים", כאלו שדאגתם שיודפסו עליהם כותרות מיוחדות, למשל – שמות הכלה והחתן, יחד עם ברכה לאורחים. נוסף על כך, אמן בלונים לחתונה יוכל לדאוג להקמת "פינת בלונים" שבה יוכל לבנות יצירה מבלונים בהתאמה אישית.

לא קל לתאר את עוצמת ההתרגשות שהאורחים יכולים להגיע אליה, רק מעצם עובדת קיומו של אמן בלונים לחתונה במרחק כה קצר מהם. אמן, שאינו נופל ביצירתיותו מזה של פסלים, ציירים, מוסיקאים, קדרים ועוד. ייתכן שמקדמת דנא, שונים היו פני הדברים, אולם בימינו – מייחסים כבוד גם לאלו שגמרו אומר בליבם להתמחות בתחום הבלונים לאירועים.

אמן בלונים לחתונה זוהי תוספת שתופסת (זכרו זאת); בוודאי הייתם בחתונות בהם הוצבו מתקנים לצילום עצמי, לטובת יצירת מגנטים, או אלבום תמונות פשוט עם דמויותיהם של האורחים. זוהי גם אפשרות לתוספת מבורכת שתגרום לדינאמיקה מוגברת בקרב המוזמנים. אולם אם חשקה נפשכם במשהו קצת אחר, תוכלו לשכור את שירותיו של אמן בלונים לחתונה.

בשלב זה, אתם מבינים בוודאי שבלונים אינם חייבים לבוא באסוציאציה של ילדים בהכרח. בלונים הם פריט אוניברסאלי וחסר גיל; המקפידים ידעו לומר שמדובר בפריט על-זמני (כזה שאינו תלוי-תקופה). ובעצם, מה כל-כך מושך אותנו לבלונים? האם זה הגודל? הצורה? מה זה יכול להיות? אולי בהיותנו קטנים, אהבנו לשחק עם בלונים וליהנות מהרכות ומהגמישות המאפיינות אותם. אהבה זה, ייתכן שחלחלה גם לגילאים מבוגרים וגרמה לנו לחוש נוסטלגיה, יחד עם תחושות אחרות, בכל פעם בהם אנו נקלים בפריט הנהדר הזה – בלונים.

אכן, ימי התום לא הלכו להם – הם עדיין כאן. תוכלו להשתמש בבלונים כדי להעביר את המסר החשוב הזה גם למוזמני החתונה שלכם. אמן בלונים לחתונה יחזיר אותנו שנות אור אחורה, לימי ילדותנו ויזכיר לנו שכיף אפשר לעשות (ולהרגיש) בכל גיל – גם לאחר הפנסיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *