ציוד הגברה לדי ג'יי

תקליטן תלוי במידה רבה בציוד העומד לרשותו. במאמר הבא נסביר איזה סוג של ציוד צריך תקליטן ונבין כיצד בוחרים אותו

כל תקליטן זקוק לציוד הגברה ברמה גבוהה ככל האפשר. הציוד מהווה את ארגז הכלים של התקליטן ובלעדיו הוא אינו יכול לבצע את עבודתו כהלכה. התקליטן תלוי בציוד ולכן הוא בוחר אותו בקפידה. הציוד מאפשר לתקליטן להשמיע מוזיקה במקומות פתוחים וסגורים, לתת מענה על צרכי הלקוחות ולהתאים את האווירה לאופי האירוע. יחד עם זאת, לא כל התקליטנים משקיעים את המשאבים הדרושים בחיפוש אחר הציוד האופטימאלי.

ציוד הגברה לדי ג'יי

ציוד הגברה לדי ג'יי

מהם המוצרים בהם משתמש תקליטן?

אלו המוצרים העיקריים השייכים לקטגוריה של ציוד הגברה לדי ג'יי:

רמקולים (מוגברים או רגילים)
תאורת לדים
מיקסרים
מגברי הספק
מכונות עשן
סטנדים
כבלים
אוזניות
מיקרופון

כפי שניתן לראות, לא כל המוצרים שייכים ישירות לעניין של השמעת מוזיקה. יש אביזרים כמו תאורת לדים או מכונות עשן המיועדים להפקת אירועים עם שירותי מוזיקה, לעומת מוצרים כגון סטנדים או כבלים המשמשים בתור אביזרי עזר. הדבר החשוב מבחינת התקליטן הוא לבחור היטב את הציוד ולשלב אותו בהשמעת המוזיקה. בנוסף, תקליטנים יכולים לשפר את היכולות שלהם באמצעות פלטות ייעודיות, קונטרולרים ומכונת שלג.

כיצד בוחרים ציוד הגברה?

תקליטן הזקוק לציוד הגברה מכל סוג צריך לבחור אותו בצורה נכונה. ראשית, יש להגדיר את מטרת הציוד ולהבחין בין מוצרים לריקודים, השמעת מוזיקה, הופעות או בילויים. שנית, חשוב לבחור מוצרים שיכולים לפעול במקביל מבלי ליצור סתירה או הפרעות. כדאי להתרשם מסוגים שונים של ציוד הגברה ורק לאחר מכן להחליט במה להשתמש. התקליטן נדרש להתאים בין הציוד העומד לרשותו לבין גודל החלל בו הוא אמור לעבוד, מספר המשתתפים וסוג המוזיקה שהוא צפוי להשמיע.

מבחינת מחיר, תקליטן חייב לבחור ציוד תוך מחשבה לטווח הרחוק. עדיף להשקיע בציוד איכותי מאשר לשאת בהוצאות בלתי צפויות יום לפני אירוע חשוב. על התקליטן להשוות בין מוצרים ואביזרים לפי הפרמטרים הבאים:

א. מותג – רצוי לרכוש ציוד המיוצר על ידי חברות אמינות ומנוסות. המותג הוא פקטור משמעותי בבחירת ציוד לתקליטן.

ב. אחריות – יש חברות המשווקות ציוד לתקליטנים עם אחריות. כדאי לבדוק מה כוללת האחריות ולוודא שהיא עולה בקנה אחד עם אופי השימוש הצפוי באביזרים.

ג. ביצועים – תקליטן יכול להגיע לאולם תצוגה או להסתפק בניסיון העומד לרשותו על מנת לבחון את הביצועים של הציוד. ביצועים ברמה גבוהה שווים את ההשקעה ויכולים לשרת את צרכי התקליטן בכל סוגי האירועים.

לסיכום, כל תקליטן בעולם צריך להשקיע בבחירת ציוד המתאים לצרכים ולדרישות שלו. הציוד הוא הכלי העיקרי העומד לרשות תקליטן שרוצה להשמיע מוזיקה באירועים, במסיבות או בכל סיטואציה אחרת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *