מתנה מקורית לאורחים בחתונה

עומדים להתחתן? שיהיה במזל טוב! אתם וודאי נמצאים בעיצומם של סידורים וארגונים שונים לקראת הערב המרגש בחייכם. עליכם לבחור את האולם בו יערך האירוע, לעצב את ההזמנות לחתנה ולחלק אותן, לבחור שמלת כלה מתאימה, חליפה לחתן ונעליים, לבחור מאפרת ומעצב שיער, רב, תקליטן והרשימה רק מתארכת ומתארכת יותר ויותר מן הסתם. ככל שמתקרב זמן החתונה, כך הזמן הופך להיות דחוס ולחוץ במיוחד, והסידורים רק נערמים. בין הסידורים השונים עליכם לבחור גם מתנות לאורחים. אמנם זה נראה לכם כמשימה פשוטה ולא חשובה, אולם מתנה מקורית אשר גורמת לאורחים להרגיש מיוחדים עשויה להקפיץ פלאים את ההנאה באירוע.

 

מתנה מקורית ומיוחדת

בעוד שרבים בוחרים בנרות, מגנטים, שוקולדים, סוכריות ומתנות סטנדרטיות אחרות, על מנת להעניק מזכרת לאורחים מיום חתונתם, תוכלו לבחור בתיקים עם תמונה כמתנה נפלאה ומקורית. תוכלו לשים תמונה שלכם על גבי התיק, או תמונה של האורחים עצמם. תוכלו להוסיף כיתוב בסגנון "תודה ששמחתם עמנו", השם של הזוג המתחתן, והתאריך של האירוע, וליצור מתנה אישית ומעניינת.

 

כיצד לבחור תיקים עם תמונה?

על מנת להפוך את המתנה לאורחים בתום האירוע למוצלחת חשוב מאוד שתקפידו לבחור תיקים עם תמונה בצורה טובה ומקצועית.

  • חומרים איכותיים: חשוב מאוד שתבחרו בחברה מוכרת ומומלצת אשר מייצרת תיקים העשויים מחומרים איכותיים אשר מחזיקים מעמד לטווח הרחוק.
  • הדפסה איכותית: הייחודיות ברכישת תיקים עם תמונה היא למעשה התמונה. על כן, חשוב מאוד שתוודאו כי ההדפסה לא יורדת מהר, ולא מתקלפת, חבל שהמזכרת שלכם מן האירוע תתקלקל מהר מידי.
  • מחירים: מאחר ומדובר בכמות גדולה של תיקים לכל אורח באירוע, פרמטר המחיר חשוב כאן ביותר ללא כל צל של ספק. עשו סקר שוק מעמיק בין החנויות השונות, ונסו להשיג מחירים סיטונאים עד כמה שאפשר.

 

מתנה קטנה ומטריפה

אין עוררין על כך, כי תיקים עם תמונה כמתנה לאורחים בחתונה תהפוך את האירוע שלכם למיוחד, ואת האורחים שלכם למרוצים ביותר ללא כל צל של ספק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *