למה אתם צריכים הסעות לחתונה שלכם?

בין כל הריצות והסידורים הרבים שלכם, אולי חשבתם על האפשרות שאתם צריכים גם לנייד את האורחים שלכם בצורה נוחה לאירוע החתונה שלכם? כשם שלא מתפשרים על האוכל באירוע שלכם, כך עליכם לא להתפשר בבחירת חברת ההסעות לחתונה שלכם.

בואו נחשוב על המקרה הבא: אתם גרים באזור המרכז, ובחרתם לעשות את האירוע שלכם בגן אירועים מבודד הקרוב לאזור הצפון. האם חשבתם על האפשרויות העומדות לרשות האורחים שלכם? הרי לא נרצה שהם יתבלבלו בדרך לחתונה, ובמיוחד לא נרצה לבלבל את האורחים המבוגרים יותר , שיכולים להתקשות ולהגיע לחתונה שלכם, וכל זה רק בגלל שרציתם לחגוג את האירוע שלכם במקום מיוחד.הסעות לחתונה

חברת הסעות אמינה וטובה יכולה לעזור לכם במקרה הזה. שווה לכם להשכיר חברת הסעות לחתונה אם אתם רואים לנכון שכל האורחים שלכם יוכלו להגיע בביטחון ובקלות לאירוע שלכם, מבלי להסתבך בדרך. לא כולם יודעים עדיין להשתמש ב- "Waze ולהשתמש ברמה גבוהה בסמארטפון שלהם.

מעבר להתחשבות באנשים מבוגרים, ובאנשים שלא יכולים להשתמש בצורה מלאה בניווט הסלולרי במכשירם, אפשר לראות עוד יתרונות בעניין: אין זה סוד שישנם הרבה צעירים באירועים של חתונה נוהגים לשתות הרבה במהלך האירוע. כדי לדאוג להם מבחינת רווחה ושקט נפשי מנהיגה תחת שכרות, שכרו עבורם אוטובוס או מיניבוס שיסיע אותם עד לביתם, ויפטור אותם מהדאגה הזו. מה גם שהם ייהנו יותר לעומת האופציה שהם יצטרכו למצוא נהג תורן, שלא יוכל לשתות וליהנות כמוהם במסיבה.

מה חשוב לבדוק בחברת ההסעות?

בתחום ההסעות ישנו מספר גדול של ספקי שירות בישראל. החל מפרטיים המבצעים עבודות מעת לעת, ועד לחברות הסעה גדולות וותיקות בשוק. לא משנה את מי תבחרו ישנם מספר כללים שעליכם לדאוג להם כאשר בוחרים חברת הסעות לאירוע שלכם:

  • בדקו את תעודות הבטיחות שמחזיקה חברת ההסעה, והאם הן בתוקף- חברות הסעה מחויבות להחזיק תעודות בטיחות המעידות על שמירה איתנה ואיכותית של רכבי ההסעות שלהן. רכבי ההסעות נוסעים מספר רב של קילומטרים בשנה ,הרבה מעבר לרכבים פרטיים רגילים. אין זה בושה ובלתי רגיל לשאול את חברת ההסעות בנוגע לאותם אישורים, ושיראו לכם אותם.
  • לשאול אילו רכבים יש לחברת ההסעות: בדקו את גודל ההסעה המתאימה עבורכם. ישנו מצב שאתם לא צריכים אוטובוס גדול להסיע את האורחים שלכם, אלא מספיק רק מיניבוס, או רכב מסחרי קטן יותר כמו פורד טרנזיט או פולקסווגן טרנספורטר. רכבים כאלו הינם קומפקטיים יותר, ויכולים להוביל עד עשרה נוסעים.
  • אופן האיסוף של הנוסעים: אפשר לסגור עם חברת ההסעות או נהג ההסעות שבחרתם כיצד הוא יסיע את האורחים לחתונה או לכל אירוע אחר שלכם: יש אפשרות שיאסוף את כל הנוסעים – כל אחד מביתו, ואפשר גם לאסוף את האורחים כולם ביחד ממקום איסוף אחד. כמובן שהאפשרות השנייה תהיה זולה יותר, מכיוון שהנהג לא צריך לאסוף את כולם. אולם תמיד טוב להתמקח עם חברת ההסעות או הנהג שלה בנוגע לאיסוף שלה.

לסיכום, אפשר לומר שהפתרון שחברות הסעה מביאה לאנשים אשר מארגנים חתונה או אירוע אחר, הינו פתרון מעולה, יעיל, יכול לפתור הרבה כאבי ראש, ויכול לעזור לאנשים שיתקשו להגיע למקום האירוע שלכם, שלא תמיד יהיה קרוב למקום מגוריהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *