כלים חד פעמיים מיוחדים לאירועים

אחד הדברים שעליהם יש לחשוב בקפידה לאחר שכבר בחרתם את המנות עבור האירוע שאתם חוגגים בקרוב הוא הארגון של השולחן הערוך לפרטי פרטים החל מהבחירה של מפת השולחן וכלה בבחירה של הסכו"ם אשר מונח עליו בצורה מופתית. לא מעט ישראלים אוהבים לערוך את השולחן לאירועים קטנים בעזרת בחירה של כלים לשימוש חד פעמי שנותנים מראה יוקרתי שמכבד את האורחים מצד אחד אבל שומר על הסביבה מצד שני. למה דווקא חד פעמי מתכלה? קראו והבינו בעצמכם.

כלים שמאפשרים הגשה קרה וחמה

יש כלים חד פעמיים שאומנם נראים יוקרתיים ביותר אך ברגע שבו מניחים עליהם כמה מוצרי מזון שהינם חמים הם מתחילים להתעוות ולאבד את הצורה המקורית שלהם. בחירה בכלים חד פעמיים עבור אירוע חייבת להיות לא רק על בסיס המראה הכי יפה אלא גם לפי מאפיינים חשובים כמו האופן שבו הצלחת אינה מעבירה את החום הלאה, אינה מתחממת על המידה ואפילו מאפשרת לשים את הצלחת של ההגשה עם פריטי המזון בתנור או במיקרוגל לחימום עד אשר יהיה אפשרי להניח אותה להגשה בכל שולחן עבור האורחים.

יש לשים לב כי הכלים עבור השימוש החד פעמי הם כאלה שמקבלים סוגים שונים של מזון בצורה טובה ויכולים להכין מזון נוזלי כמו רטבים, מזון קפוא כמו גלידות ואפילו מזון חם כמו מנות בשריות רבות. אם מעדיפים להניח את הכלים עם הגלידות להגשה מהירה כאשר הם כבר מוכנים במקפיא, יש לוודא כי אין כל בעיה להניח את אלה במקפיא בטמפרטורה נמוכה כזאת ללא חשש משבירה או התנפצות הכלי.

כלים חד פעמיים אשר עשויים מחומרים מתכלים מאפשרים את כל אלה מלבד קבלת מראה של שולחן הערוך בצורה שלא רואים בכל אירוע והופכת אותו להרבה יותר מקורי וייחודי מכל היתר גם יחד.

כלים עם ערך מוסף

רק תחשבו עד כמה האירוע שלכם יהיה הרבה יותר בולט מבחינת כל האורחים אשר ישמו לב לא רק שהכלים שעל גביהם מוגש האוכל נראים ומעוצבים בצורה מיוחדת לאירוע אלא גם עשויים מסדרה של חומרים מתכלים אשר מסייעים לשמור על כדור הארץ שלנו בריא לכל בני האדם באשר הם. השינוי שאתם מחוללים יכול להתחיל באירוע כמו שלכם שבמהלכו אורחים התרשמו מהצורך שלכם לשמור על אירוע "ירוק" על יד בחירה של כלי הגשה שפשוט נראים נהדר ומעניקים נופך הרבה יותר מקורי ומעניין מאשר כל אותם כלים חד פעמיים שנזרקים פעם אחר פעם ומזהמים את האדמה מכיוון שהם אינם עשויים מחומרים מתכלים.

ישנם לא מעט כלים חד פעמיים אשר עשויים מקליפות קוקוס, מחתיכות של עץ ומעלי דקל אשר מיוצרים מחומרים שגדלים באופן טבעי ומהיר בטבע ותהליך ההכנה שלהם אינו מזהם את הסביבה באופן כולל, אז למה שלא תשקיעו בשדרוג של הרמה של האירוע שלכם לכזה שמאפשר לערוך שולחן לאירוע שגם נראה מעולה וגם שומר על מראה ייחודי שלא רואים ביתר האירועים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *