בחירת מתנה יוקרתית לחתן וכלה

בעבר נהוג היה להעניק לחתן ולכלה מתנה נחמדה, במיוחד לרגל חתונתם. עם השנים, השתנה הנוהג ומרבית המוזמנים לחתונה מעניקים צ'ק – לעיתים נדיב יותר ולעיתים נדיב פחות. יחד עם זאת, עדיין מקובל כי אנשים הקרובים במיוחד אל החתן והכלה לא מסתפקים רק בצ'ק. מתנה היא האפשרות להעניק משהו מעבר לכך, משהו בעל ערך, משהו המעיד על הקשר ההדדי, על יחסי קרבה וחיבה יוצאים מגדר הרגיל. מה הסוד של בחירת מתנה יוקרתית לחתן וכלה? הסוד הוא לנסות להתאים בין התקציב שניתן להפנות לכך לבין הטעם האישי של המקבלים.

שעונים ותכשיטים

אם רוצים להעניק לחתן ולכלה מתנה יוקרתית שאתה אף פעם אי אפשר לפספס, הרי שנבחר בפריטים כגון שעונים או תכשיטים. אפשר בהחלט להעניק למשל שני שעונים, שאולי לא יהיו תואמים וזהים אבל בהחלט כאלה בעלי אלמנטים דומים או משלימים. אפשר גם להעניק שעוני תכשיט, עגילים, שרשראות, צמידים משובצים. אפשר לשלב בין תכשיטי כלה ובין חפתים יוקרתיים לחתן או בין תכשיטי כלה מרהיבים לבין עט זהב יוקרתי או מצית זהב בליווי סיגרים שיוצרו ביד עבור החתן.

כלי בית וגדג'טים יוקרתיים

יתכן שתעדיפו לרכוש לחתן ולכלה משהו אחר, יוקרתי אך לאו דווקא בסגנון התכשיט או שעון הזהב והיהלומים. במקרה זה, תוכלו בהחלט לבחור בכלי בית יוקרתיים. כלים אלה יהיו מתנה מצוינת במיוחד לזוגות שעוברים לבית חדש, או שמתעתדים לקיים מעבר שכזה בקרוב. כלי בית יוקרתיים כמתנה יכולים להיות למשל סט של צלחות חרסינה מקוריות מחו"ל או סכום ייחודי, שקשה למצוא כמותו על מדפי החנויות הרגילות. גם ריהוט יוקרתי בהחלט ניתן לקחת בחשבון, למשל ספת עור או גופי תאורה מאוד מיוחדים. אם החתן והכלה חובבי גדג'טים, אפשר להפתיע אותם גם באמצעות פתרונות הייטק מתוחכמים, רחפנים, מחשבים ניידים, סלולר מהדור האחרון שהושק זה עתה וכיוצא בזה.

חופשה מפנקת במתנה  

מתנה יוקרתית לא חייבת בהכרח להיות אביזר יוקרתי, כזה או אחר. אם רוצים להפתיע את החתן והכלה בדרך אחרת, אפשר להעניק להם משהו מפנק, כגון חופשה מלהיבה. יש לא מעט אפשרויות – ניתן להזמין עבור הזוג הטרי חופשה מפנקת בארץ, בחו"ל, אולי הפלגה באניית פאר. אפשר להזמין פינוק בספא יוקרתי, שבו יזכו בני הזוג ליחס של בני מלכים – טיפולי יופי, מסאז'ים, טיפול באבנים חמות, ג'קוזי, סאונה. חובבי החיים הטובים ירווח נחת גם מהזמנה זוגית למסעדת פאר, מהשורה הראשונה, עם מיטב המנות ובשילוב היין היקר ביותר שבתפריט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *