בדרך לחופה: להיכנס לדירה משופצת אחרי החתונה

אם אתם מאורסים ומתחילים לתכנן את החתונה שלכם, זכרו שמעבר לתכנון של האירוע עצמו, כדאי גם להתכונן היטב ליום שאחרי. בסופו של יום – החתונה היא נקודת הפתיחה שלכם, להקים משפחה, ובעתיד אף להביא ילדים לעולם. אתם צריכים בעצם להתחיל ולתכנן את העתיד שלכם כזוג נשוי, ולא פעם – העתיד תלוי במקום שבו אתם גרים. אחת האפשרויות הנפוצות ביותר – היא שיפוץ בית ישן כלומר, לעבור אחרי החתונה לדירה שזה עתה שופצה, או לשפץ את הדירה שלכם, אם יש לכם דירה בבעלותכם.

שיפוץ דירה ישנה

שיפוץ דירה ישנה

מדוע כדאי להיכנס לדירה משופצת?

  • עמידה ואיכותית – כשאתם נכנסים לדירה בתור זוג נשוי, אתם כבר מתחילים לתכנן את חייכם לטווח הארוך. זו לא עוד דירה שכורה שאתם תעזבו אחרי שנה או שנתיים. אתם הולכים לגור בדירה שלכם כמה שנים טובות, אם לא כל חייכם – ולכן חשוב מאד לעבור לדירה משופצת, אשר התשתיות שלה חזקות, הקירות שלה חדשים, והיא תוכל לספק לכם מענה מושלם לשנים רבות.
  • התחדשות והתחלה חדשה – כשאתם מתחתנים, אתם פותחים דף חדש וחשוב מאד בחיים שלכם. כדאי ורצוי להתחדש בכל מובן שהוא – כולל כמובן מעבר לתוך דירה חדשה, שתספק לכם בית נהדר עבור המשפחה החדשה שהקמתם.
  • השקעה נבונה – כאשר אתם עוברים לדירה משופצת אחרי החתונה שלכם, אתם גם בעצם עורכים השקעה חכמה מאד. כאשר אתם נכנסים לדירה שאיננה משופצת, הרי שבעתיד היא תהיה שווה פחות, ואם תרצו למכור או להשכיר אותה, תרוויחו עליה פחות. לעומת זאת, דירה משופצת תהיה הרבה יותר מכניסה עבורכם, ומדובר על הבדלים משמעותיים מאד.

מתי לבדוק את הדירה?

כדאי להתחיל ולחפש דירות משופצות כבר מיד לאחר שאתם מחליטים להתחתן . אם יש לכם דירה בבעלותכם – התחילו לתכנן את השיפוץ במקביל לתכנון החתונה. זה אולי נשמע מעט עמוס, אבל גם אם מדובר על תקופה מעט לחוצה – הרי שבטווח הארוך, הדבר משתלם מאד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *