באילו אירועים יש צורך באבטחה רפואית

שירותי אבטחה רפואית הם שירותים שמעניקים שקט נפשי באירועים רבים ומגוונים

כשאנחנו מדברים על שירותי אבטחה רפואית לאירועים, הכוונה היא בפועל לשירות שמבוסס על רכב פינוי מסוג אמבולנס, ועל צוות רפואי מקצועי עם לפחות מטפל רפואי בכיר אחד (רופא או פרמדיק), שנותנים מענה רפואי מקצועי בעת הצורך עבור אירועים שונים בסדרי גודל שונים. האבטחה הרפואית נועדה, למעשה, לספק את השקט הנפשי הנחוץ עבור הנוכחים באירוע והמארגנים שלו – לא פחות מכפי שהאבטחה הרגילה עושה זאת. באירועים מסוגים שונים יש תמיד סיכונים של אסונות רבי נפגעים, של התייבשויות ושל פציעות שונות – וצריך לתת מענה לסיכונים האלה עם מענה רפואי איכותי בשטח. כעת, נבין בדיוק מהם האירועים בהם הדבר נחוץ.

מהם האירועים בהם יש צורך באבטחה רפואית?

  • פסטיבלים והופעות – ברחבי הארץ, בתאריכים רבים לאורך השנה, מתקיימים פסטיבלי מוזיקה רבי משתתפים, עם אלפי אנשים שמגיעים למספר ימים לחוויה מהנה ומיוחדת. אירועים רבי משתתפים שכאלה, כמו גם הופעות רבות משתתפים במרחבים המיועדים לכך, הם אירועים בהם יש צורך באבטחה רפואית מקצועית ונרחבת – בשל סכנות של התייבשות, פציעות ופגיעות שונות שצריכות לקבל מענה בשטח.
  • אירועים פרטיים – ישנם לא מעט אירועים פרטיים בהם יש צורך באבטחה רפואית, מסיבות מגוונות. כשמדובר באירועים גדולים, הרי שהדבר נובע מהסיכונים הרגילים של אירועים רבי משתתפים. עם זאת, ישנם גם מצבים בהם האבטחה הרפואית נחוצה בשל קהל היעד – לדוגמה, באירוע בו נמצאים קשישים או חולים כרוניים במחלות שונות, שנמצאים בקבוצת סיכון ועשויים להזדקק לטיפול או לפינוי בעת האירוע.
  • תחרויות ספורט – בתחרויות ספורט ישנם סיכונים מהותיים של פציעות ופגיעות שונות, כמו גם של התייבשות ומכות חום – וחשוב לתת מענה לסיכונים אלה עם אבטחה רפואית מתאימה למשתתפים ולקהל גם יחד.

בהפקה של אירוע גדול, חשוב לפנות לשירות מקצועי ביותר בתחום האבטחה הרפואית

הפקה של אירועים גדולים צריכה להתבצע בצורה האחראית והמקצועית ביותר, וחלק ניכר מכך הוא דאגה לכל מה שנוגע לאבטחה רפואית איכותית. פנו לשירות מקצועי של אמבולנסים פרטיים, והבטיחו לעצמכם את האבטחה הרפואית המקצועית שנחוצה לכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *